• page_banner

Tè verde Loopteas

U tè verde hè un tipu di bevanda fatta da a pianta Camellia sinensis.Hè tipicamenti preparatu per l'acqua calda nantu à e foglie, chì sò stati secchi è qualchì volta fermentati.U tè verde hà assai benefici per a salute, postu chì hè riccu di antioxidanti, minerali è vitamini.Hè pensatu per rinfurzà u sistema immune è migliurà l'enfasi è a cuncentrazione.Inoltre, u tè verde pò migliurà a salute di u core, aiuta à a perdita di pisu, è riduce u risicu di diverse malatie.

Trattamentu di tè verde

U prucessu di tè verde hè a serie di passi chì si verificanu trà u tempu chì e foglie di tè sò sguassate è e foglie di tè sò pronti per u cunsumu.I passi varianu secondu u tipu di tè verde chì hè fattu è includenu metudi tradiziunali cum'è steaming, pan-firing, and sorting.I passi di trasfurmazioni sò pensati per piantà l'ossidazione è priservà i composti delicati truvati in e foglie di tè.

1. Secca: I foglie di tè sò spargugliati è permessi di marchjà, riducendu u so cuntenutu di umidità è rinfurzendu u so sapori.Questu hè un passu impurtante perchè sguassate una parte di l'astringenza da e foglie.

2. Rolling: I foglie secchi sò rotulati è ligeramente steamed per impediscenu più oxidazione.A manera chì e foglie sò rotulati determina a forma è u tipu di tè verde chì hè pruduttu.

3. U focu: I foglie rotulati sò sparati, o secchi, per sguassà l'umidità restante.E foglie pò esse in padella o in u fornu, è a temperatura è a durata di stu passu varieghja secondu u tipu di tè verde.

4. Sorting: I foglie fugliati sò classificati secondu a so grandezza è a forma per assicurà l'uniformità di u gustu.

5. Aromi: In certi casi, e foglie pò esse aromatizzati cù fiori, erbe, o frutti.

6. Packaging: U tè verde finitu hè tandu imballatu per a vendita.

Preparazione di tè verde

1. Purtate l'acqua à fogghiu.

2. Lasciate l'acqua fresca à una temperatura di circa 175-185 ° F.

3. Pone 1 teaspoon di foglie di tè per 8 oz.tazza d'acqua in un infusore di tè o saccu di tè.

4. Pone u saccu di tè o infuser in l'acqua.

5. Lasciate u tè steep per 2-3 minuti.

6. Eliminate u saccu di tè o l'infusore è piacè.


Tempu di Postu: Feb-13-2023
Chat in ligna WhatsApp!