U tè di jasmine hè un tè profumatu cù l'aroma di fiori di jasmine.Di genere, u tè di jasmine hà u tè verde cum'è a basa di tè;in ogni modu, u tè biancu è u tè neru sò ancu utilizati.U gustu risultatu di u tè di jasmine hè suttilmente dolce è assai fragrante.Hè u tè profumatu più famosu in Cina.
Si crede chì a pianta di jasmine hè stata introdutta in Cina da l'Asia meridionale orientale via l'India durante a dinastia Han (206 aC à 220 d.C.), è era stata aduprata per profumà u tè versu u Vu seculu.Tuttavia, u tè di jasmine ùn hè micca diventatu generalizatu finu à a dinastia Qing (1644 à 1912 AD), quandu u tè hà cuminciatu à esse esportatu in grande quantità à l'Occidenti.Oghje, hè sempre una bevanda cumuna servita in i buttreghi di tè in u mondu.
A pianta di jasmine hè cultivata à alta elevazione in a muntagna.U tè di jasmine pruduttu in a pruvincia cinese di Fujian hà a megliu reputazione.U tè di jasmine hè ancu pruduttu in e pruvince di Hunan, Jiangsu, Jiangxi, Guangdong, Guangxi è Zhejiang.U Giappone hè cunnisciutu ancu per a produzzione di tè di jasmine, in particulare in a Prefettura di Okinawa, induve hè chjamatu Sanpin-cha.
Apparentemente, i Cinesi ùn anu pussutu abbastanza di stu gustu ligeru è rinfrescante è cusì cuminciaru à aromatizà u tè cù fiori.Da tandu, a bevanda fresca fiorita da u Regnu Mediu hà celebratu a so prucessione triunfali, è micca solu in Asia.
A nostra fabbrica produce u tè verde di alta qualità da a coltivazione organica superiore triple profumatu cù fiori freschi di gelsominu organicu, senza sapori aghjuntu, i fiori venenu da a famosa regione di crescita di u jasmine di Guanxi, un sapore naturale meravigliosamente equilibratu.
Ùn importa micca a basa di tè verde o fiori di jasmine sò da u giardinu certificatu biulogica, i gradi di tè includenu fannings, foglia dritta, perle di dragone è farfalla di jade, cù o senza fiori di jasmine seccu cuntenuti.
Tempu di Postu: Mar-01-2023