• page_banner

I polifenoli di tè pò causà toxicità di u fegatu, a UE introduce novi regulamenti per limità l'ingesta, pudemu ancu beie più tè verde?

Lasciami principià per dì chì u tè verde hè una bona cosa.

U tè verde cuntene una varietà di ingredienti attivi, u più impurtante di i quali hè polifenoli di tè (abbreviatu cum'è GTP), un cumplessu di chimichi multi-hydroxyphenolic in tè verde, custituitu di più di 30 sustanzi fenolichi, u cumpunente principale hè catechine è i so derivati. .I polifenoli di tè anu antioxidante, anti-radiazione, anti-aging, hypolipidemic, hypoglycemic, anti-bacterial and enzyme inhibiting fisiological activity.

Per quessa, l'estratti di tè verde sò largamente usati in a medicina, l'alimentariu, i prudutti di a casa è quasi in ogni locu, purtendu assai benefici à a vita è a salute di e persone.In ogni casu, u tè verde, una sustanza assai ricercata chì hè andata bè, hè stata sbuchjata di colpu da l'Unione Europea, chì dice chì l'EGCG, u principale ingrediente attivu in u tè verde, hè epatotossicu è pò causà danni à u fegatu se cunsumatu in u tè verde. eccessu.

Parechje persone chì anu beie tè verde per un bellu pezzu ùn sò micca sicuri è teme s'ellu deve cuntinuà à beie o rinunzià.Ci hè ancu parechje persone chì disprezzanu e rivindicazioni di l'UE, credendu chì questi stranieri sò troppu occupati, spuntendu una bolla puzzolente ogni tantu.

In particulare, l'effettu ondulazione hè statu causatu da un novu Regolamentu di a Cummissione (UE) 2022/2340 di u 30 di nuvembre 022, chì modifica l'Annex III à u Regolamentu (CE) No 1925/2006 di u Parlamentu Europeu è di u Cunsigliu per include l'estratti di tè verde chì cuntenenu EGCG. in a lista di sustanzi ristritti.

A nova regulazione digià in vigore richiede chì tutti i prudutti pertinenti chì ùn sò micca conformi à i regolamenti seranu limitati da a vendita da u 21 di ghjugnu 2023.

Questa hè a prima regulazione in u mondu per limità l'ingredienti attivi in ​​i prudutti di tè verde.Qualchidunu pò pensà chì u tè verde di u nostru anticu paese hà una longa storia, chì importa à a UE?In fatti, sta idea hè troppu chjuca, oghje u mercatu mundiale hà un corpu interu implicatu, stu novu regulamentu certamenti affettarà assai l'esportazione futura di i prudutti di tè verde in Cina, ma ancu parechje imprese per ristabilisce i standard di produzzione.

Allora, sta restrizzione hè un avvirtimentu chì duvemu ancu esse attenti à beie tè verde in u futuru, postu chì troppu pò dannà a nostra salute?Analizemu.

U tè verde hè riccu in polifenoli di tè, stu ingredientu attivu cuntene 20-30% di u pesu seccu di foglie di tè, è i cumpunenti chimichi principali in i polifenoli di tè sò divisi in quattru categurie di sustanzi cum'è catechini, flavonoidi, antociani, fenoli. acidi, etc., in particulare, u più altu cuntenutu di catechini, cuntandu 60-80% di polyphenols tè.

Dentru i catechini, ci sò quattru sustanzi: epigallocatechin, epigallocatechin, epigallocatechin gallate è epigallocatechin gallate, di quale epigallocatechin gallate hè quellu chì cuntene u più altu cuntenutu di EGCG, cuntendu 50-80% di e catechine totali, è hè questu EGCG chì hè. u più attivu.

In generale, u cumpunente più efficau di tè verde per a salute umana hè EGCG, un ingredientu attivu chì cuntene circa 6 à 20% di u pesu seccu di e foglie di tè.U novu Regolamentu UE (UE) 2022/2340 limita ancu l'EGCG, chì esige chì tutti i prudutti di tè cuntenenu menu di 800mg di EGCG per ghjornu.

Questu significa chì tutti i prudutti di tè duveranu avè una ingesta di ogni ghjornu di menu di 800 mg di EGCG per persona per a dimensione di serve indicata in l'istruzzioni.

Questa cunclusione hè stata ghjunta perchè in u 2015, a Norvegia, a Svezia è a Danimarca avianu digià prupostu à l'UE chì l'EGCG sia inclusu in a lista d'usu ristrettu in quantu à i risichi potenziali chì puderanu esse assuciati cù a so ingestione.Basatu nantu à questu, l'UE hà dumandatu à l'Autorità Europea per a Sicurezza Alimentare (EFSA) per fà una valutazione di sicurezza di catechine di tè verde.

L'EFSA hà valutatu in diverse teste chì l'EGCG in quantità più grande o uguali à 800 mg per ghjornu pò causà un aumentu di transaminasi di serum è causanu danni di fegatu.In u risultatu, u novu regulamentu di l'UE stabilisce 800 mg cum'è limitu per a quantità di EGCG in i prudutti di tè.

Allora duvemu piantà di beie tè verde in u futuru, o esse attenti à ùn beie troppu ogni ghjornu?

In fatti, seremu capaci di vede l'impattu di sta restrizzione nantu à u tè verde fendu qualchì calculu casuale.Basatu nantu à u calculu chì EGCG cuntene circa 10% di u pesu seccu di foglie di tè, 1 tael di tè cuntene circa 5 grammi di EGCG, o 5,000 mg.Questa figura pare horrible, è à u limitu di 800 mg, l'EGCG in 1 tael di tè pò causà danni di fegatu à 6 persone.

In ogni casu, a realità hè chì u cuntenutu EGCG in u tè verde varieghja assai secondu a struttura di a varietà di tè è u prucessu di produzzione, è questi livelli sò tutti i livelli estratti, chì ùn sò micca tutti dissolvi in ​​a preparazione di tè è, secondu a temperatura. di l 'acqua, pò causari lu EGCG à perde a so attività.

Per quessa, l'UE è diversi studii ùn dà micca dati nantu à quantu tè hè sicuru per e persone per beie ogni ghjornu.Certi pirsuni calculanu, basatu annantu à e dati pertinenti publicati da l'UE, chì per cunsumà 800 mg di EGCG, avissiru bisognu di cunsumà da 50 à 100 g di foglie di tè seccu cumplettamente, o di beie circa 34 000 ml di tè verde preparatu.

Se una persona hà l'abitudine di masticari 1 tael di tè seccu ogni ghjornu o di beie 34 000 ml di brodu di tè forte preparatu ogni ghjornu, hè u tempu di verificà u fegatu è hè prubabile chì u dannu di u fegatu hè statu causatu.Ma pare chì ci sò assai pochi o micca tali persone, cusì ùn solu ùn ci hè micca dannu in e persone chì mantenenu l'abitudine di beie tè verde ogni ghjornu, ci sò assai benefici.

L'impurtante di nutà quì hè chì e persone chì anu una inclinazione per u tè di masticazione secca o beie troppu tè forte in tuttu u ghjornu duveranu moderate.A più impurtante, di sicuru, hè chì e persone chì sò in l'abitudine di piglià supplementi chì cuntenenu estratti di tè verde, cum'è catechine o EGCG, deve leghje l'etichetta attentamente per vede s'ellu sopra 800 mg di EGCG per ghjornu per pudè guardà contru u risicu. .

In riassuntu, i novi regulamenti di l'UE sò principarmenti per i prudutti di l'estratto di tè verde è avarà pocu impattu nantu à i nostri abitudini di bere ogni ghjornu.


Tempu di Postu: Feb-24-2023
Chat in ligna WhatsApp!