Fannings di peonia bianca di l'UE


U tè biancu, un tè micro-fermentatu, hè un tesoru speciale trà i tè chinesi.Hè chjamatu perchè u tè finitu hè soprattuttu ciumi, pienu di capelli bianchi, cum'è argentu è neve.Hè unu di i sei tipi di tè maiò in Cina.
U tè biancu hè processatu senza tumbà o torce, ma solu dopu à seccu in u sole o nantu à un focu gentile, è hà e caratteristiche di qualità di i capretti è i capelli cumpleti, pienu di capelli, capelli freschi, culore di zuppa giallu-verde è chjaru, è luce. è gustu dolce.
I fanings di tè biancu riccu in flavonoidi, cum'è dihydromyricetin, ponu prutege u fegatu, accelerà a rapida descomposizione di l'acetaldehyde, un metabolitu di l'etanol, in sustanzi non tossichi, è riduce u dannu à e cellule di u fegatu.Per d 'altra banda, a dihydromyricetin pò migliurà l'aumentu di l'attività di lactate deidrogenasi di serum causata da danni di e cellule di fegato è inibisce a furmazione di fibre di collagene in e cellule M epatiche, ghjucanu cusì un rolu in a prutezzione di u fegato è riducendu significativamente u dannu di l'etanol à u fegatu. fegatu, cusì chì u statu normale di u fegatu pò esse restauratu rapidamente.À u listessu tempu, a dihydromyricetin hà un iniziu rapidu è un effettu longu, chì hè un bonu pruduttu per a prutezzione di u fegatu è a sobrietà.
Tè biancu |Fujian | Semi-fermentazione | Primavera è Estate



